onsdag 30. juli 2008

Det går opp og ned!

I går hadde vi en skikkelig drittdag! Vi skulle prøves på en del momente, som for oss var nye. Melding på sekk, gående figurant, figurant i tre, og til slut en vanlig, sittende figurant. Umbro meldte ikke på noen av dem! Ikke en gang på den vanlige, sittende, figuranten.

Min teori er at det ble for mye nytt på en gang, i tillegg til at meldinga ikke er helt befestet. Ingen mulighet for B, enda i hvertfall....

I dag har vi hatt øvelse. Laget ble delt i 2, slik at halvparten var figuranter, og halvparten skulle søke. Vi søkte først. V skulle søke etter 3 "fiskere", rundt et par småvann. Vi delte området i tre deler. En av de andre hundeførerne gjorde ett funn ganske raskt, mens Umbro og jeg etter hvert fant de to andre. De meldte han ganske bra på, også!

Etterpå var jeg figurant, på neste øvelse, men det var ingen som fant meg, så jeg måtte bare rusle ned til bilen igjen, da øvelsen ble avblåst.

Ingen kommentarer: